کلیدواژه‌ها = رسانه
تعداد مقالات: 2
1. ارایه الگوی اثربخشی جایگذاری برند ورزشی در رسانه با رویکرد توسعه پایدار

دوره 11، شماره 2، بهار 1400، صفحه 643-660

مهرشاد نسیمی؛ نصر الله محمدی؛ محمد علی نسیمی؛ سعید امیرنژاد


2. نقش راهبردی رسانه ها در تبیین نقش متغیرهای جغرافیای طبیعی - انسانی در مدیریت پسماند شهر تهران

دوره 10، 3-2، تابستان 1399، صفحه 1025-1041

نقی قلی زاده؛ مهرداد متانی؛ محمدرضا باقرزاده؛ یوسف قلی پور کنعانی