دیواندری، ع.؛ عابدی، ا. و ناصرزاده ، س. (1392). ارائه ی مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی مؤثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده ی خدمات بانکداری اینترنتی پیمایشی پیرامون بانک ملت. مدیریت فناوری اطلاعات ، 5 ،1 ، 19 -36.
رندی، و.، خون سیاوش، م.، معصومی، ب. (1393). عوامل مؤثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری (TAM)، مجله مدیریت توسعه و تحول، 6 (ویژهنامه)، 118-109.
سرخوندی، س.، و زینی وند، ر. (1395). نقش تعاملی فناوری اطلاعات بر عملکرد مالی در کسبوکارهای کوچک، کنگره بینالمللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت، اقتصاد، کارآفرینی و مهندسی فرهنگی.
عسگرنژاد نوری، ب.، حاضری، ه.، و رشادت نیا، پ. (1396). نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی و رفتار خرید مصرفکنندگان، اولین کنفرانس بینالمللی بهینهسازی سیستمها و مدیریت کسبوکار، بابل، دانشگاه صنعتی نوشیروانی - انجمن ایرانی تحقیق در عملیات.
کدیور، م. (1396). تأثیر ابعاد شبکههای مجازی بر رفتار خرید مصرفکننده از طریق اعتماد به فروشنده (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)"، پایاننامه کارشناسی ارشد، مؤسسه آموزش عالی اندیشمند.
مسعودی، ز. (۱۳۹۱) بررسی عوامل درونی و بیرونی عملکرد به منظور فرموله کردن استراتژی ها. پایان نامه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
ناخدا، م. (1384). بررسی عوامل فردی موثر بر کابرد فناوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانه های دانشگاه تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ، دانشگاه تهران.
نوبخت، ف.، احسانی، م.، کوزه چیان، ه.، و امیری، م. (1393). عوامل مؤثر بر موفقیت کسبوکارهای متوسط و کوچک ورزش در ایران، کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسبوکار.
نوشاد، م.، قاسمی، م.، و سرلک، ا. (1395). تأثیر فناوری اطلاعات بر روی عملکرد مالی شرکت واگن پارس اراک، دومین همایش سرا سری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری.
یغمایی، ف. و شیرازی، م. (1390) بررسی تمایل کاربران سیستم اطلاعات بیمارستانی نسبت به استفاده ازاین سیستم براساس مدل اشاعه نوآوری دربیمارستان رازی اهواز، مدیریت سلامت. 14، 46 ، 11-20.
Aldalayeen, B. O., Moh'd Alkhatatneh, W. R. N., & AL-Sukkar, A. S. (2013). Information Technology and Its Impact on the Financial Performance: An Applied Study in Industrial Companies (Mining and Extraction). European Scientific Journal, 9(10).
Appiahene, P., Missah, Y. M., & Najim, U. (2019). Evaluation of information technology impact on bank’s performance: The Ghanaian experience. International Journal of Engineering Business Management, 11, 1847979019835337.
Bayir, Safak- Keser, Hafize.(2009). Information and communication technologies coordinator teachers’ evaluations of computer working environments in terms of ergonomics. Procedia Social and Behavioral Sciences, No,1 , pp. 335–341
Davis, F. D. (1989). Perceived Usefulness, Perceive Ease of Use, and User Acceptance of Information Technology. MIS Quarterly, 13, pp 319- 339.
Davis,F.D., Bagozzi,R.P., and Warshaw, P.R.(1989). User Acceptance of Computer Technology: A Comparison of Two Theoretical Models. Management Science, Vol. 35, No. 8, pp. 982 – 1003.
Harvad. R., Bearth, A., Siegri, R. (2016). The role of individual perceptions in integrated technology adoption, 15(6), 179-188.
Mahboub, R. M. (2018). The Impact of Information and Communication Technology Investments on the Performance of Lebanese Banks. European Research Studies Journal, 21(4), 435-458.
Sadeghimanesh, M., & Samadi, A. (2014). The effect of IT (Information Technology) on financial performance of the banks listed in Tehran Stock Exchange. European Online Journal of Natural and Social Sciences, 2(3 (s)), pp-2911.
Schneider, G (2006). Business strategies. Andy Pickering, Boston. Thomson Course Technology.
Rao, A.S(2007). Technology Acceptance Model for Complex Technologies in a Period of Rapid Catching-Up.
Wang, Y. S. , Lin, H. H. & Luarn , P. (2006) Predicting consumer intention to use mobile service. Information Systems Journal,16(2), 157-179.
Voramontri, D., & Klieb, L. (2018). Impact of social media on consumer behaviour. International Journal of Information and Decision Sciences, 462, 1-24.
Yasav, S. (2015). The impact of digital technology on consumer purchase behavior. Journal of Financial Perspectives, 3(3).
Zehir, C., Muceldili, B., Akyuz, B., & Celep, A. (2010). The impact of information technology investments on firm performance in national and multinational companies. Journal of Global Strategic Management, 7(1), 143-154.