ایمانی خوشخو، محمد حسین، ایوبی یزدی، حمید. (1389). عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد، مطالعات مدیریت گردشگری، 5(13)، 113-138.
ایمانی، محمد حسین و ایوبی یزدی، حمید (1389). "عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری در جایگاه گردشگری یزد". فصلنامه علمی و پژوهشی مطالعات گردشگری، شماره 13، تهران، صص 137-113.
بهاری، جعفر، کروبی، مهدی، جهانیان، منوچهر، قادری، اسماعیل. (1400). تأثیر کیفیت خدمات گردشگری بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی و ارزش ادراک شده از مقصد گردشگری (مطالعه موردی: منطقه شمالی استان البرز). فصلنامه جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای، 11(4)،113-127
پروازی، مهناز. (1395). تحلیل ارزش ویژه برند گردشگری شهری (مورد مطالعه شهر مرزی بانه). فصلنامه جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای، 7(1)، 49-69.
توکلی نیا، جمیله، هرائینی، مصطفی (1397)، ارزیابی میزان رضایتمندی گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل کانو و سروکوال (مطالعه موردی: واحدهای پذیرائی محله دربند تهران). تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی. ۱۸ (۴۹) :۲۵۸-۲۴۱
جمشیدی، اکبر (1393). "اهمیت صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی"، شهریور 1393. در دسترس www.ghatre.com/News/ nn21754192
حقیقی کفاش، مهدی، ضیایی، محمود ، جعفری، قاسم (1385). "اولویت بندی عوامل مربوط به توریسم درمانی ایران". فصلنامه مطالعات جهانگردی، شماره 11، تهران، صص 41-23.
ﺩﻫﺪﺷﺘﻲ، ﺯ. هرندی، ا ﻭ ﺻﺪﻗﻴﺎﻧﻲ، ﺝ. ﺹ. (1394)، "ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﮔﺎﻩ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺑﺮ ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻭ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻱ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺩﺭ ﺻﻨﻌﺖ ﻫﺘﻞ ﺩﺍﺭﻱ (ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺷﺮﮐﺖ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬﺍﺭﻱ ﻫﺘﻞ ﻫﺎﻱ ﭘﺎﺭﺱ)" ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺕ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻋﻼﻣﻪ ﻃﺒﺎﻃﺒﺎﻳﻲ، ﺩﺍﻧﺸﮑﺪﻩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻭﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﻱ، ۵(۷۱)، 23-1.
شکریان زینی، فاطمه و گلزاده، مظاهر و زارعی، نسترن (1394)، بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری، همایش ملی جایگاه علوم گردشگری در آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای با تاکید بر استان گلستان، گرگان.
طالقانی، محمد، (1392). "تاثیر بازدیدهای قبلی و رضایت گردشگران از یک جایگاه بر قصد بازگشت مجدد آنها (مطالعه موردی: گردشگران سلامت)." فصل نامه جغرافیا و مطالعات محیطی، سال 2ف شماره 6، تهران، صص 55-64.
غفاری، محمد، نعمت پور، محمد، عشریه، امید. (1397)، بررسی نقش شخصیت برند مقصد گردشگری در همخوانی خودپنداره گردشگر و ایجاد تمایل به بازدید مجدد (مورد مطالعه: گردشگران خارجی بازدید کننده از پل طبیعت شهر تهران). فصلنامه جغرافیا و برنامهریزی منطقهای، 9(1)، 491-506.
فیروزجائیان، علی اصغر، فیروزجائیان، مجتبی، سیدحمید ، هاشمی پطرودی و غلامرضازاده، فاطمه (1392). "کاربرد تکنیک مدل سازی تفسیر در مطالعات گردشگری " مجله برنامه ریزی و توسعه گردشگری، سال 2، شماره6 ،تهران، صص 159-129.
گودرزی، مجید، تقوایی، مسعود و زنگی آبادی، علی (1393). "توسعه توریسم داخلی در شهر شیراز." مدیریت اطلاعات سلامت، دوره 11، شماره 4، تهران، صص 496-485.
نوری، غلامرضا، تقی زاده، زهرا و شیرانی، زیبا (1391). " نقش ایران در گردشگری درمانی جهان اسلام با تاکید بر طبیعت درمانی (کارکردها، چالشها و)." فصلنامه فضای گردشگری، سال 1 ، شماره 3، تهران، صص 19-1.
Aaker, D. & Joachimsthaler, E. (2001), Brand leadership, New York :The Free Press.
Aaker, D. & McLoughlin, D. (2010). :Strategic Market Management: Global perspective, Chichester,West Sussex": John Wiley & Sons.
Aaker, D. ( 1991). "Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, New York:" The Free Press.
Aaker, D. (1996). "Measuring Brand Equity Across Products and Markets", California Management Review, 38(3), 102–130.
Aaker, J. L. (1997). "Dimension of brand Personality", Journal of Marketing Research, 34(3), 347-356.
Ahmad, S. & Butt, M. M. (2012). Can After Sale Service Generate Brand Equity?, Marketing Intelligence & Planning, 30(3), 307 – 323.
Atilgan, E.; Aksoy, S. & Akinci, S. ( 2005), "Determinants of the Brand Equity A Verification Approach in the Beverage Industry in Turkey", Marketing Intelligence & Planning, 23(3), 237-248.
Boo, S. Busser, J. & Baloglu, S. (2008) "A model of Customer- based Brand Equity and its application to multiple destination". Journal of Tourism Management , 30(2), PP. 219-231.
Chow H, Ling G, Yen T, Hwang K. "Building brand equity through industrial tourism". Asia Pacific Management Review, 22 (2012), 70-79.
Keller, H. l. (1993). "Conceptualizing, Measuring and Managing Customer-Based Brand Equity in Hospital Marketing", Journal of Marketing, 57, 1-22.
Konecnik, M. (2002), "The image as a possible source of competitive advantage of the destination- the case of Slovenia", Tourism Review, 57(1/2), 6-12.
Kotsi F, Pike S, Gottlieb U (2018). "Consumer-based brand Equity (CBBE) in the context of international stopover destination: Perceptions of Dubai in France and Australia". Tourism Management, 69 (2018), 297-306.
Lee, H.J. and Kang, M.S. (2012) 'The effect of brand experience on brand relationship quality', Academy of Marketing Studies Journal, 16(1), pp. 87-98.
Liu Ch, Chou Sh. (2016). "Tourism Strategy development and facilitation of intergrative processes among brand equity, marketing and motivation". Tourism Management, 54(2016), 298-308.
Liu M, Wong I, Tseng T, Chang A.(2017). "Applying consumer-based brand equity in luxury hotel branding". Journal of Business research, 81 (2017), 193-202
Parasuraman, A. Zeithamal, V. A. Berry, (1988). "SERVQUAL: A Multiple Item Scale for Measuring Customer Perception of Service Quality", Journal of Retailing, 12-40.
Pike, S. (2004). "Destination Brand Positioning slogans-towards the development of a set accountability Criteria". Acta Turistica, 16(2), 102-124.
Strauss, A, L. Courbin, J . (1987). "Qualitative analysis for social Scientist Cambridge England", Cambridge University Press.
Zeithamal, V. A. (1988). "Consumer perception of Price, Quality and Value, A Mean-End Model and synthesis of Evidence", Journal of Marketing, 52(3), 2-22.