نویسنده = رسول ثانوی فرد
بررسی تاثیر عوامل پیشایندی و پیامدی کشور خاستگاه تولید بر پذیرش مصرف کنندگان ایرانی از کالاهای چینی

دوره 12، شماره 48، مهر 1401، صفحه 383-401

10.22034/jgeoq.2022.318829.3461

مائده ملک محمدی عراقی؛ نادره السادات نجفی زاده؛ رسول ثانوی فرد


تاثیر بازاریابی رابطه‌ای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانک‌های تجاری شهر اراک

دوره 11، شماره 44، مهر 1400، صفحه 537-552

10.22034/jgeoq.2021.135705

علیرضا فرشیدپور؛ علی اصغر عیوضی حشمت؛ رسول ثانوی فرد؛ وحید شرفی