پروازی، مهناز (1395). تحلیل ارزش ویژه برند گردشگری شهری (مورد مطالعه: شهر مرزی بانه)، جغرافیا (برنامهریزی منطقهای)، دورة 7، شمارة 1، صص 49-69.
حاتمینژاد، حسین؛ و شریفی، امیر (1394). بررسی نقش گردشگری شهری بر توسعه پایدار شهری: نمونه موردی، شهر سنندج)، گردشگری شهری، دورة 2، شمارة 1، صص 61-74.
حاتمینژاد، حسین؛ عیوضلو، داود (1395). توسعهی گردشگری در ایران، تهران: مهکامه.
شهیدی، سجیه (1394). بررسی شعارهای تبلیغاتی گردشگری استانهای ایران، اولین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیطزیست پاک، 31 اردیبهشت 1394، دانشگاه بوعلیسینا، همدان.
محمّدی، مصطفی؛ میرتقیانرودسری، سیّدمحمّد (1396). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر شکلگیری گردشگری خانههای دوم روستایی )مطالعهی موردی: مجموعهی روستای جواهرده رامسر)، پژوهش و برنامهریزی روستایی، دورة 6، شمارة 2، صص 125-140.
مومنی، منصور، 1387، تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS، تهران: کتاب نو.
Agusta, S. & Rosa, R. N. (2012). Type of illocutionary acts in the slogans of tourism destination advertisements, Journal English Language and Literature 1(1), 30-40.
Barker, M. & Page, S. (2002). Visitor safety in urban tourism environments: the case of Auckland, New Zealand, Cities 19(4), 273-282.
Brierley, S. (2005). The advertising handbook. USA: Routledge.
Dass, M., Kohli, C., Kumar, P. & Thomas, S. (2014). A study of the antecedents of slogan liking, Journal of Business Research 67(12), 2504-2511.
Donaire, J. A. & Gali, N. (2012). Esloganes turísticos: unanalisis de los esloganes de los destinos catalanes, Asociacion Delelott Geografos Espanoles (60), 521-533.
Gali, N., CamprubI, R. & Donaire, J. A. (2016). Analysing tourism slogans in top tourism destinations, Journal of Destination Marketing & Management 6(3), 243-251.
Garrido, M., Rey, J., & Ramos, M. (2012). Evolucion y desarrollo del eslogan publicitario: Tercer analisis, Pensar la publicidad 6(2), 407-426.
Hakkinen, M. M. (2016). Be Our Guest – A Linguistic Study of Destination Slogans, Unpublished Master Thesis, University of Tampere, ProGradu.
Huadhom, N. & Trakulkasemsuk, W. (2017). Syntactic Analysis of Online Tourism Slogans: Frequency, Forms and Functions, PASAA 53, 182-213.
Huang, S. C. L. & Lin, L. P. L. (2017). Awareness Effects of the Tourism Slogans of Ten Destinations in Asia, Journal of China Tourism Research 13(4), 375-387.
Khan, S. (2014). Word play in destination marketing: An analysis of country tourism slogans, Tourism Educators Association of Malaysia 11(1), 27-39.
Klenosky, D. B. & Gitelson, R. E. (1997) Characteristics of effective tourism slogans, Annals of tourism research 24(1), 235-251.
Kohli, C., Leuthesser, L. & Suri, R. (2007). Got slogan? Guidelines for creating effective slogan, Business Horizons (40), 415-422.
Lee, H., Ju-Pak, K. H. & Hong, M. (2015). Comparative Perspectives on Brand Value of Place Slogans: Analysis of Different Cities, States, and Countries, American International Journal of Social Science 4(2), 59-70.
Papp-Vary, A. (2010). Country slogans and logos: Findings of a benchmarking study, The Proceeding of the 8th International Conference on Management, Enterprise and benchmarking (199-208). Budapest, Hungary.
Rogerson, C. M. (2011). Urban Tourism and Regional Tourists: Shopping in Johannesburg, South Africa, Tijdschrift voor Economische en Sociale Geografie 102(3), 316-333.
Salehi, H. & Farahbakhsh, M. (2014). Tourism advertisement management and effective tools in tourism industry, Journal of Geography and Geology 3(10), 124-134.
Pike, S. (2004). Destination Positioning Slogans - Analysis of Themes used by New Zealand Regional Tourism Organisations, In Wiley, Jim (Ed.) Proceedings of the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, Victoria University, New Zealand.
World Tourism Organization, UNWTO. (2017). Tourism Highlights, World Tourism Organization, UNWTO.
Zeybek, B. & Gul Unlu, D. (2016). A view on countries’ tourism logos, slogans, contents figural characteristics within the consept of country identity, Informajokis Mokslai (76), 26-44.