دارابی، سلمان، نیستانی، محمدرضا. (1393). بررسی مقایسهای میزان کاربست مؤلفههای برنامهریزی استراتژیک در (توسعه پایدار) آموزشوپرورش شهرهای اصفهان و کرمانشاه. مطالعات برنامهریزی آموزشی، 2(4), 101-136.
کلائی دارابی، رضا، تقوایی یزدی، مریم. (1397). ارائه مدل ابعاد آموزشی و پژوهشی مراکز رشد و تأثیر آن بر توسعه پایدار دانشگاهها. مطالعات برنامهریزی آموزشی، 7(14), 146-171.
محمدی، احمد (1396). کارآفرینی در دانشگاههای ایران و تجاریسازی دانش ناشی از آن، پایاننامه دکترای دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
ملکی، محمود. (1397). کارآفرینی دانشگاهی چیست و چه رابطهای با بازار صنعت و کار در ایران دارد؛ تحلیلی مبتنی بر دادههای ثانویه در ایران، پایاننامه دکترای دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران.
نصیری زنگآباد، عباس؛ رسولی، رضا؛ الوداری، حسن و محمدزاده، علی. (1395). طراحی مدل دولت کارآفرین برای سازمانهای اداری ایران. فصلنامه علمی مدیریت سازمانهای دولتی، 5(شماره 1 (پیاپی 17)), 91-106.
نوری، سیامک؛ مرادی، یزدان. (1396). تبیین شکاف کارآفرینی و تجاریسازی فناوری در همکاری صنعت و دانشگاه. نشریه مدیریت فردا، 16(53)، 209-234.
Amanor-Boadu, V., & Metla, C. M. R. (2008). Research faculty, entrepreneurship and commercialization: the case of Kansas State University. Department of Agricultural Economics Kansas State University (No. 1368-2016-108455).
Carayannis, E. G., Cherepovitsyn, A. Y., & Ilinova, A. A. (2016). Technology commercialization in entrepreneurial universities: the US and Russian experience. The Journal of Technology Transfer, 41(5), 1135-1147.
Fenger, M. H., Frederiksen, L., Juhl, H. J., & Scholderer, J. (2016, January). Entrepreneurial intent and commercialization of applications on a technology platform. In Academy of Management. Proceedings, (1), 1-40.
Mueller, S. L., & Thomas, A. S. (2001). Culture and entrepreneurial potential: A nine country study of locus of control and innovativeness. Journal of business venturing, 16(1), 51-75.
Rotter, J. B. (2018). Generalized expectancies for internal versus external control of reinforcement. Psychological monographs: General and applied, 80(1), 1.
Simsek, Z., Lubatkin, M. H., Veiga, J. F., & Dino, R. N. (2009). The role of an entrepreneurially alert information system in promoting corporate entrepreneurship. Journal of business research, 62(8), 810-817.
Tali, S. M (2018). The role of an entrepreneurially alert information system in promoting corporate, journal of business research, 5(12): 20-32.