احمدی، مرتضی (۱۳۹۶). "نقش تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتری موسسهی اعتباری کوثر". پایان نامهی کارشناسی ارشد مطالعات رسانه، دانشکدهی علوم ارتباطات و مطالعات رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.
خواجه ئیان، داتیس و امیدی، افشین و نوروزی، اسماعیل(1398). درگیرسازی مخاطب در رسانه ها (ارائه چارچوبی مفهومی)، مجله رسانه، سال سی ام، شماره 3، صفحه 47 الی71.
جمال محمدی؛ کمال خالق پناه؛ الهه غلامی، 1395.تجربۀ مصرف شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی «بیتاک»)، دوره 9، شماره 4، زمستان 1395،، صفحه 59-88.
فرخی، زهرا، 1398، رویکردهای اقناعی در طراحی پیامهای رسانه ای، وب سایت خبرگزاری صداوسیما )سرویس پژوهش (.
آل قیس، علیرضا و دادگران، سید محمد و رسولی، محمد رضا.(1397) تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی مورد کاوی اینستاگرام، فصلنامه راهبرد فرهنگی اجتماعی، سال هفتم، شماره 29، زمستان 1397، ص 93 الی 114.
روشندل اربطانی، طاهر و محمودزاده، احد،1396. طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تأثیر بر تمایل مشتریان، مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 9، شماره 4، ص 763 الی 786.
عقیلی، سید وحید و قاسم زاده، مرتضی، 1394. رسانه های اجتماعی؛ چیستی، کارکردها و چالش ها، مجله مطالعات توسعه اجتماعی ایران، سال هشتم، شماره اول، ص 58 الی 79.
Aris, Annet And Bughin, Jacques (2005), “Managing Media Companies; Harnessing Creative Value”, Wiley Publications.
Kaplan A & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media Business Hori-zons, 53(1), 59—68.
Van looy, A. (2016). Social media management: technologies a strategies. Springer publicati on. DOI: 10.1007/978-3-319-21990-5,146-162.
Weinswig, D. (2016, October 5). Influencers are the new brands. Retrieved from
https://www.forbes.com/sites/deborahweinswig/2016/10/05/influencers-are-the-new brands/#7f31c7307919 [8.11.2017]
Romney, M., & Johnson, R. G. (2018), “Show me a story: narrative, image, and audience engagement on sports network Instagram accounts”, Information, Communication & Society,1-16.
Ruth Avidar,2017, Public relations and social businesses: The importance of enhancing engagement, Public Relations Review 43 (2017) 955–962.
Rein, G. (2016), “How luxury brands should engage on Instagram and Snapchat”, available at: www. luxurydaily.com/how-luxury-brands-should-engage-on instagram-and-snapchat/ (accessed 25 May 2017).
Srivastava, J., Saks, J., Weed, A. J., & Atkins, A. (2018), “Engaging audiences on social media”, Identifying relationships between message factors and user engagement on the American Cancer Society’s Facebook page”, Telematics and Informatics, 35(7).
https://doi.org/10.1016/j.tele.2018.05.011,832-844.
Ciancone Chama, A. G., Monaro, M., Piccoli, E., Gamberini, L., & Spagnolli, A. (2019), “Engaging the Audience with Biased News: An Exploratory Study on Prejudice and Engagement”, In Persuasive Technology: Development of Persuasive and Behavior Change Support Systems,350-361.
https://doi.org/10.1007/978-3-030-17287-9_28.
Yu, E., Jung, C., Kim, H., & Jung, J. (2018), “Impact of viewer engagement on gift-giving in live video streaming”, Telematics and Informatics, 35(5),450-460.
Kim, S., & Baek, T. H. (2018), “Examining the antecedents and consequences of mobile app engagement”, Telematics and Informatics, 35(1),148 – 158.
https://doi.org/10.1016/j.tele.2017.10.008.
Delzio, S. (2016, March 9). New Research Reveals Paid Social Media Effectiveness. Retrieved fromhttps://www.socialmediaexaminer.com/new-research-reveals-paid-social-media effectiveness/ [9.11.2017].
Alissa de Aquino Carlsson, 2017, Persuasion in social media A study of Instagram influencers’ usage of persuasive speech acts. Bachelor’s Thesis.
Rupak Rauniar, Greg Rawski, Jei Yang, Ben Johnson, (2014).Technology acceptance model (TAM) and social media usage: an empirical study on Facebook, Journal of Enterprise Information Management Vol. 27 No. 1, 2014, 251 – 269.