- امینی، علیرضا و فتاحی، حمیدرضا(1397)، طراحی الگوی بینالمللیسازی بنگاههای کوچک و متوسط در شرکتهای دانشبنیان مبتنی بر نانو، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره 10، شماره 3، صفحه 583-602.
- حاجی حسینی ح ا، نورزاد مقد ا. (1393). تاثیر نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار و مزیت رقابتی پایدار در بنگاه های صنعتی ، دو فصلنامه تکنولوژی صنعتی ،تهران،دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران.
- حیدری ن، الماسی تبار ح ر، محمدی م ن. (1393). بررسی تاثیر نوآوری بازاریابی بر بقای شرکت های کوچک و متوسط شهرکرمانشاه، کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، تهران، موسسه همایشگران مهر اشراق، مرکز همایشهای دانشگاه تهران.
- دانایی فرد، حسن؛ کردنائیج، اسدالله؛ دلخواه، جلیل و آقازیارتی، مهدی (1392)، «نوسازی راهبردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی». چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره 15، صص 37-57.
- رحیم نیا، فریبرز؛ خوراکیان، علیرضا و قادری، فرشاد(1397)، نشریه علمی پژوهشی مدیریت کسب و کارهای بین المللی، دوره 1، شماره 3، صفحه 1-22.
- رجبعلی پور م. 2015 . تاثیر انواع نوآوری ها با انواع عملکردهای سازمانی در شرکت های تولیدی استان خوزستان، کنفرانس بین المللی استانبول ،ترکیه.
- صنوبر،ناصر؛سروری،رحیم؛جبارزاده،یونس؛(1397)، «بینالمللی شدن شرکتهای دانشبنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بینالمللی».دانشگاه تهران،نشریه کارآفرینی ،
دوره 11، شماره 3 - شماره پیاپی 41، پاییز 1397، صفحه 497-461.
- میرشفیعی، علی. (1384). «با نگاهی به طرح عارضهیابی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران»، ماهنامه نفت پارس، 32،62-44.
- نیک رفتار طی، طالبی ک، سعیدی ف. 1394. بررسی رابطة نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالعة موردی: کسب وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) ، مدیریت بازرگانی، دوره 7، شماره 2، صص 485-5000.
- Drucker, P. F. (1954). The Practice of Management. Harper & Row, New York.
-Farrell, M. (2000)."Developing a Market-Oriented Learning Organazation "Australian Journal of Management, 25(2):201-222
-Ford, J. D., &Schellenberg, D. A. (2017). Conceptual issues of linkage in the assessmentof organizational performance. Academy of Management Review, 7, 49.
-Hamali, H. (2015). "The effect of entrepreneurial marketing on business performance: Small garment industry in Bandung city, Indonesia". Developing Country Studies, 5 (1), 24-30.
-Jaworski, B. J., & Kohli, A. K. (1996). Market orientation: Review, refinement, androadmap. Journal of Market - Focused Management, 1, 119-135
-Kotler, P., (2017). Principles of Marketing. Prentice Hall, NJ.
-Tan, Q., Sousa, C. M.P. (2015), Leveraging marketing capabilities into competitive advantage and export performance, International Marketing Review, Vol. 32, I. 1, pp. 78
-Morgan, N.A., Vorhies, D.W., & Mason, C.H . ( 2009 ) . ,Market orientation, marketing capabilities and firm performance, Strategic Management Journal, 30(8), 909–920.
-Narver J. C. and Slater S. F., (2017), The effect of a market orientation on business profitability, Journal of Marketing, 54, October: 20– 35.
-Wenbin Sun, Juseph price, Yuan Ding. (2018). The longitudinal effects of internationalization on firm performance: the modaratinf role of marketing capability .Journal of ScienenceDirect, Accepted 2018.08.03.Volum 0148-2963.
-Yamin, M., & Sinkovics, R. R. (2006). Online internationalisation, psychic distance reduction and the virtuality trap. International Business Review, 15(4), 339–360.
-Slater, S. F., Hult, G. T. M., & Olson, E. M. (2010). Factorsinfluencing the relative importance of marketing strategycreativity and marketing strategy implementationeffectiveness. Industrial Marketing Management, 39(4), 551–559.