مـیرزایی، رحمت (١٣٨٨)، تأثیر توسعه گردشگری روستایی بر اشتغال در منطقه اورامانات در کرمانشاه، فصلنامه روستا و توسعه، شماره٤, ٤٩-٧٦؛
محامدپور مریم و عزتالله اصغریزاده(١٣٨٧)، رتبه بندی پژوهشکدههای یک مرکز تحقیقاتی از طریق روش تصمیم گیری چند شاخصه ORESTE، پژوهـش هـای مـدیریت ، شماره ١، ٢٣٣-٢١٧
Aaker, David A. (1991). Managing Brand Equity. New York: Fere Press
Andreu, L., Bigne, J. B., & Cooper, C. (2000). "Projected and perceived image of Spainas a tourist destination for British travelers." Journal of Travel and Tourism Marketing,Vol. 9, No. 4, PP. 47-67;
Arnett, D. B., Laverie, D. A., & Meiers, A. (2003). Developing parsimonious retailer equity indexes using partial least squares analysis: A method and applications.In Boo, S. Busser, J. &;amp; Baloglu, S. (2008). A model of customer-based brand equity and its application to multiple destinations. Tourism Management,
Baker, D. A. & Crompton, J. L. (2000). "Quality, satisfaction and behavioral intentions."Annals of Tourism Research, Vol. 27, NO. 3, PP. 785-804
Baloglu, S. & McCleary, K. (1999). "A model of destination image formation." Annals ofTourism Research, Vol. 26, PP. 868-897
Beerli, A. & Martin, J. D. (2004). "Factors influencing destination image." Annals ofTourism Research, Vol. 31, No. 3, PP. 657-681