ایمانی، عباس، بیژنی، علی، تاجفر، رضا(1401)، نقش سیاست خارجی بر روند جذب گردشگر در چشمانداز 1404. فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)، 12(2)، 313-329
آذر،عادل،خسروانی،فرزانه،جلالی،رضا(1392)، تحقیق در عملیات نرم(رویکرد ساختار دهی مسئله)،چاپ اول، تهران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
بیانی، مهدی(1397)، ارائه مدلی برای شناسایی و اولویّت بندی عوامل موثر بر بازاریابی چریکی با رویکرد نرم، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه قم، دانشکده اقتصاد و مدیریت.
تقی گنجی، سارا (1394)، بررسی رابطه بین بازاریابی چریکی و جذب مشتریان صنعت خودرو شهر تهران، کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی.
حاج صفی، امیر(1396)، بررسی مؤلفههای بازاریابی چریکی درصنعت بیمه و تاثیر آن بر استراتژی جذب مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان در استان تهران)،دومی کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ایران-تهران
حبیبی، آرش(1394)، تصمیم گیری چند معیاره، مدل ساختاری-تفسیری، پایگاه علمی پژوهش پارس مدیر
حمزه، فرهاد، معیتی، جواد، مرتضایی، شیدا(1396)، بررسی و تجزیه و تحلیل طراحی و بازطراحی مبلمان شهری در راستای زیباسازی شهری در ابعاد مختلف با تأکید بر توسعه گردشگری و پویایی اقتصادی در آستارا. فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)، 8(1)، 129-152.
زارعی، عظیم، شرفی، وحید، زنگیان، سمیه(1394)، بررسی تأثیر بازاریابی چریکی و مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای بیمه بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مزیتهای کارکردی برند و قابلیت اعتبار، پژوهشنامۀ بیمه، شمارة 4 ، شمارة مسلسل 120 ،ص85 تا 10
طیبی، امیر. (1401). تاثیر بعد محسوس- مصنوع فضای شهری جمعی باز بر تصویر ذهنی گردشگران از آن فضا: یک مطالعه کیفی. فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)، 12(3)، 763-783.
قافله باشی، سارا(1387)، بازاریابی پارتیزانی، راه تجارت بنگاه های کوچک و متوسط. ماهنامه کار وجامعه، شماره 101 ، ص108-113
قربانی، یونس(1396)، بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی چریکی بر عملکرد نوآورانه در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر ایلام)، پایان نامه کارشناسی ارشد، مؤسسه آموزش عالی باختر ایلام، دانشکده مدیریت و حسابداری
کافی، مهدی و رحیم نیا، فریبرز(139۷)، بازاریابی چریکی سبز به عنوان مزیتی رقابتی. اولین همایش ملی مدیریت، اقتصاد و اقتصاد مقاومتی
کرباسان، مهدی جوانمردی، محمد، خبوشانی، اعظم، زنجیر چی، محمود(1390)، طراحی یک رویکرد تلفیقی از الگوی ساختاری تفسیری ISM،TOPSIS فازی انتخاب و رتبه بندی تامین کنندگان چابک، مجله علمی پژوهشی مدیریت تولید و عملیلات ، دور دوم ، شماره 1 ،134تا107
گلشنی، علی و منهاج، امیرمحمد(1394)بررسی ابعاد بازاریابی چریکی در معرفی یک محصول جدید،دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
مراد سلطان، مهسا و مهرمنش، حسن(1396)، بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر وفاداری مشتریان به برند(مطالعه موردی: صنعت موبایل و دیجیتال)،کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
منتصری، ایران و ابراهیمی، ابوالقاسم(1395)، بررسی ابعاد بازاریابی چریکی بر توسعه صنعت گردشگری، چهارمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران،تهران
میرعمادی، علیرضا؛ فرهنگ، شهره بانو؛ و تصمیم قطعی، مهدیه(201۷)، بررسی سازو کارهای بازاریابی چریکی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بیمه. کنفرانس اروپایی مدیریت- به روز
میروسی، مجید(1387)، بازاریابی چریکی در هزاره سوم، - فصلنامه علمی تخصصی گروه مدیریت دانشگاه امام رضا ع، شماره 5 ،ص1-5
نجفی شجاع، محمد رضا(1397)، بررسی تأثیر تاکتیکهای بازاریابی چریکی بر تحریکپذیری مصرف کنندگان (مورد مطالعه: بیمه دانا در شهر ایلام)، پایان نامه کارشناسی ارشد، مؤسسه آموزش عالی باختر ایلام، دانشکده مدیریت و حسابداری
Ay،C. Aytekin، P.، & Nardali، S،(2010). Guerilla marketing communication tools and ethical problems in Guerilla advertising. American Journal of Economics and Business Administration، 2(3)، 286-280. Doi 10.##
Baltes، G. Leibing، I (2008)» Guerrilla marketing for information service» New Library World، Vol.109، No.2/1، PP.55-46.##
Dinh، T. D.، & Mai، K. N. (2016). Guerrilla marketing’s effects on Gen Y’s word-of-mouth intention–a mediation of credibility. Asia pacific Journal of marketing and Logistics، 28(1)، 4-22.##
Gökerik، Mehmet، Gürbüz، Ahmet(2018) Surprise me with your adsThe impacts of guerrilla marketing in social media on brand image، Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics، https://doi.org/10.1108/APJML-10-2017-0257.##
Gupta، H.، & Singh، S. (2112). Sustainable practices through green guerrilla marketing–an innovative approach. Journal on Innovation and Sustainability. RISUS ISSN 2123-9161، 9(2)، 61-29.##
Hatch، C. (2005). When should you try guerilla marketing. Bank marketing. vol 37، No 2، pp 35-37.##
Jitesh Thakkar، S.G. Deshmukh، A.D. Gupta and Ravi Shankar، (2007). “Development of a balanced scorecard An integrated approach of Interpretive Structural Modeling (ISM) and Analytic Network Process (ANP)”، International Journal of Productivity.##
Kudryavtseva، Alena (2012). Guerilla Marketing: New Concept in Practice. (Bachelor’s Thesis Sport Master Case.##
Levinson، Jay Conrad. W.mclaughlin، Michel. (2005). Guerilla marketing for consultants: break through tactics forwining profitable clients. John Wiley & Sons. Inc. Hoboken. New Jersey.##
Levinson، J.C. (1998). Guerrilla Marketing: Secrets for Making Big Profits from Your Small Business.##
Powrani، K.، & Kennedy، F. B. (2018). The effects of guerrilla marketing on Generation Y consumer's purchase intention.Asian Journal of Econom-ics، Business and Accounting، 7(1)، 1–12. https://doi.org/10.9734/AJEBA/2018/39068.##
Soti، A.، Shanker، R.، & Kaushal O. P. (2010). “Modeling the Enablers of Six Sigma Using Interpreting Structural Modeling”. Journal of Modeling in Management، 5(2)، 124-141.##
Tam DD، KhuongMN. (2015)The effects of guerrilla marketing on generation Y's purchase intention--A study in Ho Chi Minh City، Vietnam. International Journal of Trade، Economics and Finance.;6(4): 191-198