اعرابی، سید محمود، سعیدی، سرمد و سهیلی، علی، (1391)، موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارت الکترونیک در ایران مجله علوم اطلاع رسانی، شماره 21 دوره 18، 21-11.
آذر، عادل و مومنی، منصور، (1383)، آمار و کاربرد آن در مدیریت، تهران، چاپ دهم، انتشارات سمت.
حافظ نیا، محمد، (1388)، مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، چاپ شانزدهم، تهران، انتشارات سمت.
خاکی، غلامرضا، (1387)، روش تحقیق در مدیریت، تهران، چاپ اول، تهران، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی.
دولت آبادی، فیروز، یعقوب زاده، رحیم. 1388، گردشگری فرهنگی و راهکارهای مناسب برای ارتقای آن در جمهوری اسلامی ایران، تهران: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس و حجازی، الهه، (1395)، روشهای تحقیق در علوم رفتاری، چاپ هفتم، تهران: انتشارات آگاه.
کاوسی، سید محمدرضا و سقائی، عباس، (1394)، روش های اندازه گیری رضایت، چاپ دوم، تهران: انتشارات سبزان.
مومنی، منصور و قیومی، علی، (1396)، تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. چاپ سوم، تهران: انتشارات کتاب نو.
Baker, J. (2007). Quick Impact Projects: Towards a Whole of Government Approach. Parterson Review 8: 1-21.
Birch, D. (1987). Job Creation In America: How Our Smallest Companies Put The Most People to Work. New York. Free Press.
Brewer , E. Genay, H. Jackson, W and Worthington, W. (1996). Performance and Access to Government Guarantees: The Case of Small Business Investment Companies. Federal Reserve Bank of Chicago in Its Journal Proceedings. p586-611.
Busom, I. (2004). Department D, Economica Aplicada Universitate Autonoma de Barcelona. Film Strategies In Cooperation and Participation In Programs.
Churchill, G.A., and Surprenant, C. (192). An Investigation into the Determinants of Customer Satisfaction. Journal of Marketing Research, 19 (4): 491-504.
Crosby, P. (199), Quality is Free: The Art Of Making Quality Certain, New York: New American Library.