ابراهیمی، مسعود و گشتاسبی، محمد. (1395). بررسی مفاهیم و تعاریف بانکداری اجتماعی، دومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار، رشت، ایران.
آیتی مهر، محمد و بیگی، فردین.(1399). روش تحقیق در مدیریت، اهواز: نشر قهوه، اهواز
رضایی، داوود، اقدسی، محمد و سعیدی، فرشاد.(۱۴۰۰). شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آن ها بر بانک ها. پژوهش های مدیریت در ایران، دوره ۲۵، شماره ۱، بهار ۱۴۰۰: ۴۹-۲۶.
صالحی دوست، صفورا و یزدانی، مهدی. (1395). بانکداری اجتماعی و نقش آن در توسعه شهری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)، همایش بین المللی اقتصاد شهری، تهران، ایران.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس و حجازی، الهه. (1397). روش های تحقیق در علوم رفتاری، چاپ سی و یکم، نشر آگه.
شهبازی، مهدی، حصیرچی، امیر و سلگی ، محمد.(۱۳۹۹). طراحی و تبیین الگوی بانکداری اجتماعی در ایران: شناسایی پیشایندها و پیامدها، دوفصلنامه علمی تحقیقات مالی اسلامی، سال دهم، شماره اول، پاییز وزمستان ۹۹ : ۱۱۰-۶۷.
فارابی، هیرو، جاهد، حجت و احمدزاده، عزیز. (1392). بانکداری اجتماعی راهبردی نوین در ارائه خدمات بانکی، سومین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، تهران، ایران.
مرادی، داوود، شیخی، محمد تقی و خدمیان، طلیعه.(۱۳۹۸). بررسی تاثیر تحقق مدل بانکداری توسعهِ اجتماعی بر رشد و توسعه اقتصادی کشور با تاکید بر شبکه بانکی، مجله مطالعات توسعه اجتماعی ایران، سال یازدهم/ شماره دوم/ بهار ۹۸.
ناصحی فر، وحید، دهدشتی شاهرخ، زهره، محمدیان، محمود و اله وردی، مصطفی.(۱۳۹۹). مدل چند سطحی مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی، مجله تحقیقات بازاریابی نوین، سال دهم، شماره یکم، شماره پیاپی(۴۰)، بهار ۱۴۰۰.
یدالهی، شهربانو، کاظمی، علی و رنجبریان، بهرام.(۱۳۹۶). کاوشی بر مدل تجربه مشتری مبتنی بر نقاط تماس در طول سفر دریافت خدمات بانکی، چشم انداز مدیریت بازرگانی،دوره 16، شماره 32 - شماره پیاپی 32 ، زمستان 1396.
Aldohmi AK (2014) Morality and religion: complementing or complicating corporate governance. J Religion Bus Ethics 3:1–15.
Bagus P, Gabriel A, Howden D (2016) Reassessing the ethicality of some common financial practices. J Bus Ethics 136:471–480. https://doi.org/10.1007/s10551-014-2529-9.
Bank for International Settlements (2019) Consolidated banking statistics. https://www.bis.org/ statistics/consstats.htm. Accessed 14 Dec 2019.
Benedikter R (2011) Social banking and social finance: answers to the economic crisis. Springer, New York.
Bravo, R., Buil, I., De Chernatony, L., & Martínez, E. (2017). Brand Identity Management and Corporate Social Responsibility: an analysis from employees’ perspective in the banking sector. Journal of Business Economics and Management, 18(2), 241-257.
Cornee., S, kalmi., P & szafarz., A. (2020). Kgklos, 73(1). DOI: 10.1111/kgkl. 12221.
Hair, J. F., Hult, G. T. M., Ringle, C. M., & Sarstedt, M. (2022). A primer on partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM) (3rd ed.). Thousand Oaks: Sage.
Hair, J. F., Black, W. C., Babin, B. J., & Anderson, R. E. (2019). Multivariate data analysis (8th ed.). London: Cengage Learning.
Institute for Social Banking (2020). https://www.social-banking.org/. Accessed 4 Jan 2020 Jackson KT (2010) The Scandal beneath the financial crisis: getting a view from a moral-cultural mental model. Harv J Law Public Policy 2(33):735–776.
Jackson KT (2010) The Scandal beneath the financial crisis: getting a view from a moral-cultural mental model. Harv J Law Public Policy 2(33):735–776.
Krause K, Battenfeld D (2019) Coming out of the niche? Social banking in Germany: an empirical analysis of consumer characteristics and market size. J Bus Ethics 155:889–911. https://doi.org/ 10.1007/s10551-017-3491-9.
Maqbool, S., & Zameer, M. N. (2018). Corporate social responsibility and financial performance: An empirical analysis of Indian banks. Future Business Journal, 4(1), 84-93.
Maria Eulalia Serrano Perez. (2017). SEBI Index: Measuring the Commitment to the principles of social Banking. Contaduria Administracion 62(2017): 1393-1407.
Mbama, C. I., & Ezepue, P. O. (2018). Digital banking, customer experience and bank financial performance: UK customers’ perceptions. International Journal of Bank Marketing.
Mirjalali., S.H , Baan., H, soroosh., A & Botshekan.M.H. (2020). Islamic Social Banking Platform (case of Resalat Islamic Bank). Journal of money and economy, Vol.15. Nol, winter2020: 35-54 .
Raina, S., Chahal, H., Klaus, P. and Dutta, K., 2019. Customer Experienceand Its Marketing Outcomes in Financial Services: A Multivariate Approach. In Understanding the Role of Business Analytics (pp. 119- 143). Springer, Singapore.
Relano R (2015) Disambiguating the concept of social banking. ACRN Oxford J Financ Risks Perspect 4(3):48–62.
Van Hoorn A (2015) Organizational culture in the financial sector: evidence from a cross-industry analysis of employee personal values and career success. J Bus Ethics 146(2):451–467. https:// doi.org/10.1007/s10551-015-2932-6.
Weber O (2014) Social banking: concept, definitions and practice. Glob Soc Policy 14(2):265–281.
Yanus, M. (1998). Bonker to the poor. Penguin Books India.
Zaal OS, Jeurissen RJM, Groenland EAG (2019) Organizational architecture, ethical culture, and perceived unethical behavior towards customers: evidence from wholesale banking. J Bus Ethics 158:825–848. https://doi.org/10.1007/s10551-017-3752-7s.