اسماعیلی ، محمدرضا ، حبیبی ، مرضیه (1396). "طراحی مدل بازاریابی استراتژیک صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده بنیاد" . فصلنامه علمی پژوهشی ردات بازاریابی نوین ، سال هفتم، شماره دوم، شماره پیاپی52 ، صص 114-93 .
اقدامی ، الهام ، بنی مهد ، بهمن(1398). "تاثیر استراتژی رهبری و تمایز محصول بر هزینه حقوق صاحبان سهام" . نشریه علمی حسابداری مدیریت ، سال دوازدهم، شماره چهل و سوم، صص 165-153
پاشایی یوسف کندی،عزیزه، حسنی، محمد(1401) عملکرد شغلی: واکاوی نقش ارزشهای سازمانی و رضایت از ارتباطات بر مالکیت روانشناختی پرستاران،مدیریت فرهنگ سازمانی دورة 20 ،شمارة 2، صفحات 375-399.
حاتمی نسب، سید حسن(1401) نگاشت بازاریابی اسلامی در کسب و کارهای ایرانی، دو فصلنامه بررسی های بازرگانی،سال بیستم، شماره 112 صص 81-102.
حسیبی ، شهاب ، شجاعی ، وحید(1399). "تحلیل استراتژیک بازاریابی آمیخته گردشگری ورزشی مازندران با رویکرد 7 پی" . نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، سال بیستم، شماره 57 ، صص 186-169
واستار، حمزه (1388)."ارائه روشی برای محاسبه پایایی مرحله کدگذاری در مصاحبه های پژوهشی". فصلنامه روششناسی علوم انسانی، شماره 58 ،ص 161-174
رحمانی تبار، ن.، و بهرامی، ش.، و زردشتیان، ش. (1399). "همبستگی بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با نقش میانجی بازار گرایی در باشگاه های ورزشی". مدیریت ارتقای سلامت, 9(6 ),صص 14-24.
دهدشتی شاهرخ ،زهره ، ناطق،محمد ، احسانی،راضیه(1396). تبیین رابطة قابلیت های بازاریابی و عملکرد مالی سازمان. مدیریت بازرگانی ، ،دورة 9، شمارة 1 ، صص 128-103
شفیعی ، علی و میرابی ،وحیدرضا (1398)." ارائه و اعتباریابی مدل بازاریابی استراتژیک در شرکت های بزرگ صنعت فولاد"، تحقیقات بازاریابی نوین، سال نهم، شماره دوم، صص 108-77
کاویان فر، علی(1397)."تاثیر و نقش اعتمادسازی در بازاریابی( بازاریابی اعتمادی)،ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع" ، تهران ،
Adams, P., Freitas, I., & Fontana, R. (2019). Strategic orientation, innovation performance and the moderating influence of marketing management. Journal of Business Research, 97, 129-140
Ansoff, H. I., Kipley, D., Lewis, A., Helm-Stevens, R., & Ansoff, R. (2019). Implanting strategic management, Springer.
Bhasin Hitesh (2018).6 Advantages of Segmentation. https://www.marketing91.com
Borgianni, Y., Cascini, G., & Rotini, F. (2019). Investigating the patterns of value-oriented innovations in blue ocean strategy. International Journal of Innovation Science 4(3):123-142
Collantes, Carlos (2022). Successful Airline Marketing, https://www.aeroclass.org/airline-marketing
Day, G. S., & Schoemaker, P. J. (2020). How vigilant companies gain an edge in turbulent times. MIT Sloan Management Review, 61(2), 56–64.
Endres H., Helm R., Dowling M. (2020). Linking the types of market knowledge sourcing with sensing capability and revenue growth: Evidence from industrial firms. Industrial Marketing Management journal, (90), pp 30–43
Fuad, A. Al-Hashimi, M. and Hamdan, A. (2020). Innovative Technology: The Aviation Industry and Customers Preference. AICV 2020, AISC 1153, pp. 696–707
Gill Michael (2020). Aviation: Benefits beyond borders. Air Transport Action Group, Switzerland, atag.org
Kotler Ph, K. K., Ang H, TanCh, L SM. (2018). Marketing management: an Asian perspective: Pearson
Kim, Y.S., Park, J.W. (2017). A study on the impact of online word-of-mouth for airlines on customer behavior. The Open Transportation Journal, 11(1), pp81-89
Moir, L., & Lohmann, G. (2018). A quantitative means of comparing competitive advantage among airlines with heterogeneous business models: Analysis of US airlines. Journal of Air Transport Management, (69), pp 72-82.
Mikalef, P. Krogstie, J. Pappas, I.O. and Pavlou, P. (2020). Exploring the relationship between big data analytics capability and competitive performance: The mediating roles of dynamic and operational capabilities. Information & Management, 57(2), p.103-
Park, E. (2019). The role of satisfaction on customer reuse to airline services: An application of Big Data approaches. Journal of Retailing and Consumer Services (47), pp 370–374
Diana Palnychenko (2017). Perception of Service in Airlines: A comparison of Generation X and Generation Y, Modul University, Vienna
Statista (2021). Revenue of commercial airlines worldwide. https://www.statista.com/statistics/278372
Universari Nuria, Harsono Mugi (2020). The Development of Strategic Orientation in Business Research, repository Universitas Semarang, pp 1-6
Wang Zijian (2021). Understanding the strategy used by leading airlines (A case study of Qatar Airways). LAB University of Applied Sciences