افراخته، حسن و همکاران (1391). سنجش جذابیت و رقابتپذیری مکان گردشگری با استفاده از مدل TDCA، فصلنامه مطالعات شهری، ش 3، صص:68-57.
تیبالدز، فرانسیس (1384). شهرسازی شهروندگرا: ارتقاء عرصههای همگانی و محیطهای شهری ترجمه محمد احمدینژاد، اصفهان: خاک، چاپ اول.
حسن زاده، شبنم (1394). تأثیر بعد محتوایی وب سایت و اعتماد الکترونیکی بر اثربخشی بازاریابی الکترونیکی، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکدهمدیریت- گروهمدیریت بازرگانی، دانشگاهآزاداسلامی واحدتهرانمرکزی.
حیدرزاده، کامبیز؛ و عبقری، مریم (1391). بررسی تأثیر تنوع فروشگاهی و شرایط محیط درونی و بیرونی بر رضایت مشتریان از مراکز خرید، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، ش 11، صص:15-7.
ختایی، محمود و دیگران (1387). اندازهگیری کارایی هتلهای شهر تهران با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها، فصلنامه پژوهشهای اقتصادی، سال هشتم، ش 2، صص:1-24
رنجبریان، بهرام؛ و محمد، زاهدی (1389). شناخت گردشگری، اصفهان: چهارباغ.
شکویی، حسین؛ و موحد، علی (1381). شناخت الگوی فضای توریستی شهر اصفهان با استفاده از GIS، نشریه علمی پژوهشی مدرس علوم انسانی، دوره ٦، ش ٤، ص:95-114
فاضل ترشیزی، داود؛ هژبر الساداتی، سید مرتضی؛ و ناجی عظیمی، زهرا (1395). بخشبندی مراکز تجاری گردشگری شهر مشهد با رویکرد ترکیبی الگوریتم ژنتیک و تحلیل خوشهای فازی، مجله برنامهریزی و توسعه گردشگری، سال پنجم، ش 17، صص:146-168.
فنی، زهره؛ و علی، محمدنژاد (1389). نقش مدیریت شهری در توسعه گردشگری (مطالعه موردی: شهر رامسر)، مجله مطالعات جهانگردی، شماره 11.
قربانی، رعنا (1389). بررسی نیازها و عوامل انگیزشی درونی و بیرونی (مطالعهی موردی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر)، نشریه علوم رفتاری،
دوره 2 ، شماره 4 صص: 91 - 118.
کوئن، بروس (1388). درآمدی به جامعهشناسی، ترجمه محسن ثلاثی، تهران: نشر توتیا، چاپ سوم صص:238.
گودرزی لمراسکی، حسن؛ و باباپور روشن، علی (1391). بررسی رابطه زمان و جذابیت در روایت «الافق وراء البوابه» از غسان کنفانی، الجمعیه العلمیه الایرانیه للغه العربیه و آدابه، دوره 8، ش 25، صص: 113-145.
مشکینی، ابوالفضل؛ اعظم نبوی، مهدی؛ و پورطاهری، مهدی (1393). ارزیابی عوامل مؤثر در جذب گردشگران به مراکز تجاری- تفریحی (مطالعه موردی: مراکز تجاری منطقه گردشگری سپاد، مشهد)، فصلنامه برنامهریزی و آمایش فضا، دوره 18، ش 1، ص:109-134.
Ahadzie, D.K., Proverbs, D.G & Olomolaiye, P.O. (2008). Critical success criteria for mass house building projects in developing countries- International Journal of Project Management, (26), 675–687.
Al-Tmeemy. Samiaah M. H., Abdul-Rahman, Hamzah. & Harun, Hamzah. (2011). Future criteria for success of building projects in Malaysia, International Journal of Project Management, (29), 337–348.
Chebat, J.C., Sirgy, M.J. & St-James, V. (2006). Upscale image transfer from malls to stores: a self-image congruence explanation. Journal of Business Research, 59 (12), 1288-1296.
E.J., Kim, E.Y. and Forney, J.C. (2006). A structural model of fashion oriented impulse buying behaviour, Journal of Fashion Marketing and Management, 10(4), 433-446.
Hong, H. and Koh, A. (2002). Benefit Segmentation of the Korean Female Apparel Market: Importance of store, Attributes Clothing and Textiles Research Journal, 20(4), 205-214.
Hu, H. and Jasper, C. (2004). Men and women: A comparison of shopping mall behaviour, Journal of Shopping Center Research, 11(1), 113-131.
Law, Christopher (1996): urban tourism attraction visitors to larg cities, Mansell. Poblishing Limited, London.
Michon, R., Chebat, J.C. & Turley, L.W. (2005). Mall atmospherics: the interaction effects on shopping behavior. Journal of Business Research, 58 (5), 576-583.
Park, E.J., Kim, E.Y. and Forney, J.C. (2006). A structural model of fashion oriented impulse buying behaviour, Journal of Fashion Marketing and Management,10(4), 433-446.
Shoval, Noam, Bob McKercher, Amit, Barenboim(2011), hotel location and tourism activity in cities, Annals of Tourism Research, 38(4), 1594–1612.
Teller, C. & Elms, J. (2010). Managing the attractiveness of evolved and created retail agglomeration formats. Marketing Intelligence & Planning, 28 (1), 25-45.
Teller, C. (2008). Shopping streets versus shopping malls- determinants of agglomeration format attractiveness from the consumers’ point of view. International Review of Retail, Distribution & Consumer Research, 18(4), 381-403.
Wesley, S., LeHew, M. and Woodside, A.G. (2006). Consumer decision-making styles and mall shopping behaviour: Building theory using exploratory data analysis and the comparative method, Journal of Business Research, (59), 535-548.