بختیاری، محمد صادق (1382)، اهمیت و نقش خدمات در فرآیند تولید و اشتغال، فصلنامه پژوهشهای اجتماعی، اسلامی، شماره 43 و 44.
شیرین کلام، مسعود (1390)، نیم نگاهی به صنعت گردشگری ایران، فصلنامه نامه اتاق بازرگانی، شماره 516.
فرجی راد، عبد الرضا و سیده ژاله سید نصیری (1389)، رویکردهای تحلیلی در توسعه پایدار گردشگری شهری، فصلنامه جغرافیایی سرزمین، شماره 25.
فرجی، مرتضی (1380)، فرهنگی: پیش درآمدی بر تأثیرات فرهنگی و اجتماعی صنعت جهانگردی، فصلنامه مطالعات دفاعی استراتژیک، شماره 11 و 12.
یاسوری، مجید و ایرج شاکری نیا و سیده سمیرا شفیعی ماسوله (1394)، ارتباط رضایتمندی، دلبستگی و مقاصد رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: گردشگران بندر انزلی)، فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری، شماره 13.
فرجی راد، عبدالرضا و سمیه آقاجانی (1388)، تحلیلی نو پیرامون گردشگری و جدیدترین طبقهبندی آن، فصلنامه جغرافیایی سرزمین، شماره 23.
ضیایی، محمود و مجتبی جاودان و سیمین کاظمی ازغدی (1393)، ساماندهی فضایی مقصدهای گردشگری (شهری و روستایی) در مقیاس ناحیهای مورد: شهرستان طرقبهشاندیز، فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی، شماره 9.
موسایی، میثم (1379)، بررسی تقاضای صنعت گردشگری در ایران، فصلنامه نامه پژوهش فرهنگی، شماره 16 و 17.
شهیدی بنی طرف، توفیق و لیلا آندرواژ و ابراهیم البونعیمی (1396)، بررسی روشهای (مدلهای) اندازهگیری رضایت مشتری، فصلنامه پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری، شماره 18.
بیگ زاد، جعفر و علیرضا وزیری (1387)، اندازهگیری رضایتمندی مشتری، فصلنامه کار و جامعه، شماره 103.
حقیقی نسب، منیژه و حمید رضا یزدانی و انسیه کریمی (1393)، بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان، فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره ششم - شماره 4.