استادی جعفریم.، رصافی ا.، (1392). ارزیابی سیاستهای توسعه پایدار در بخش حمل و نقل شهری با استفاده از مدلهای سیستم پویایی (مطالعه موردی: شهر مشهد)، دو فصلنامۀ مدیریت شهری، 11 (31)، 294-281.
الهوردیزاده م.، (1392). بررسی روش ارزیابی اقتصادی و تحلیل هزینههای حمل و نقل و ترافیک شهری در مدیریت شهری، پایان نامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی مشهد.
برانسون و.، (1393). تئوری و سیاستهای اقتصاد کلاً ن، مترجم: عباس شاکری، تهران، نشرنی.
پاکرت ف.، (1389). سیاستهای قیمتگذاری در کشورهای در حال توسعه، ترجمه دکتر احمد جعفری صمیمی، دانشگاه مازندران.
رمضان پور ر.، (1387). خدمات عمومی، پایگاه تخصصی نشر مقالات حقوقی، حق گستر.
روزبهانم.، (1392). مبانی علم اقتصاد، نهران، مرکز نشر دانشگاهی.
سالواتوره د.، (1392). تئوری و مسائل اقتصاد مدیریت.. ترجمه سید جواد پورمقیم. تهران، نشرنی.
Dutta, S., Bergen, M., Levy, D., Ritson, M. and Zbaracki, M. (2002), “Pricing as a strategic capability”, MIT Sloan Management Review, Spring, pp. 61-66.
Erikson, L., Nordlund, A., and Garvil, J., (2010). Expected Car use reduction in response to structural Travel demand management measures, Transportaion Research, Part F, 13, pp. 329-342.
Monroe, K.B. (1990), Pricing: Making Profitable Decision, McGraw-Hill, New York, NY.
Nagle, T.T. and Holden, R.K. (1995), The Strategy and Tactics of Pricing: a Guide for Profitable Decision Making, 2nd ed., Prentice Hall, Englewood Cliffs, NJ.
Paul T.M. Ingenbleek Ivo A. van der Lans, (2013),"Relating price strategies and price-setting practices", European Journal of Marketing, Vol. 47 Iss 1/2 pp. 27 – 48.
Paul T.M., (2015). Ingenbleek Marketing and Consumer Behaviour Group, Wageningen University, Wageningen, Netherlands.. Price strategies for sustainable food products. British Food Journal 117:2, 915-928.