ابراهیمی، عبدالحمید، قادری، اسماعیل، قایدرحمتی، صفر و اکبری، رضا، بررسی تأثیر تبلیغات بر جذب گردشگران نمونه: گردشگران بین المللی شهر اصفهان. جغرافیا و توسعه، 1389؛ 8 (پیاپی 17)، صص 156-139.
اکبری، محسن. معتمد، حسن. هوشمند، میلاد(1394). برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی، فصلنامه مطالعات گردشگری، شماره 10، صص 69-41.
پاپلی یزدی، محمد حسن. سقایی، مهدی.(1393). گردشگری (ماهیت و مفاهیم)، انشارات سمت، چاپ نهم.
دژکوهی، سکینه. طیبی، صدراله. قرخلو، مهدی.(1391). مطالعه و بررسی تاثیرات بازاریابی مجازی در توسعه گردشگری خلیج فارس. همایش ملی خلیج فارس.
دانشوری، احمد، (1392). اعتماد اجتماعی و توسعه گردشگری، مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، سال دوم، شماره هفتم، صص70-53.
ضرابی، اصغر.صدیف اسلامی پریخانی.(1389). سنجش تأثیرات اقتصادی، اجتماعی- فرهنگی و زیست محیطی توسعة گردشگری، پژوهش های جغرافیای انسانی، شماره 75، 52-37.
رکن الدین افتخاری، عبدالرضا. مهدوی، داود. پورطاهری، مهدی.(1390). ارزیابی پایداری گردشگری در روستاهای تاریخی فرهنگی ایران با تاکید بر پارادایم توسعه پایدار گردشگری، نشریه مطالعات گردشگری، شماره 14، صص 39-1
علیپور، عباس و همکاران(1394).مدیریت پایدار گردشگری(مطالعه موردی شهر بجنورد)، فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، شماره 14، صص 135-115.
کاظمی، مهدی.(1386). مدیریت گردشگری، تهران، انشارات سمت، چاپ دوم.
کامپنهود، چانی(2014)؛ صنعت توریسم و توسعة پایدار نمادی از مدیریت پویا، ترجمه حسین رضایی؛ مجلة محیط شناسی، شمارة 21 و 22.
مدنی، امیر محسن، (1387)» نقش دانشگاهها در گسترش فرهنگ گردشگری«، ماهنامه بین المللی جهانگردی و هتلداری، اردیبهشت87.
مدهوشی، مهرداد.نادرناصرپور.(1382). ارزیابی موانع توسعه صنعت گردشگری در استان لرستان، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره ٢، صص58-25.
مهرآرا، اسداله و همکاران.(1396).بررسی نفش حفاظت از محیط زیست در توسعه پایدار، ماهنامه علمی تخصصی شباک، شماره ده.
میریعقوب زاده، میرحسن. محبی، رجبعلی.(1385). معرفی مدل مثلثی توسعه پایدار؛ ارتباط عوامل اقتصادی و اجتماعی با عامل اکولوژیکی و چالشهای فراروی آنها، همایش منابع طبیعی و توسعه پایدار در عرصههای جنوبی دریای خزر، نور، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور.
Lin, Y. S., & Huang, J. Y. (2006). Internet blogs as a tourism marketing medium: A case study. Journal of Business Research, 59(10-11), 1201-1205.
Park, Y. A., & Gretzel, U. (2007). Success factors for destination marketing web sites: A qualitative meta-analysis. Journal of travel research, 46(1), 46-63.
Sahli, A. B., & Legohérel, P. (2016). The tourism Web acceptance model: A study of intention to book tourism products online. Journal of Vacation Marketing, 22(2), 179-194.
Tierney, P. (2000). Internet-based evaluation of tourism web site effectiveness: Methodological issues and survey results. Journal of Travel Research, 39(2), 212-219.