تقوایی، مسعود و صفرآبادی، اعظم (1390). نقش مدیریت شهری در دستیابی به توسعه پایدار گردشگر ی شهری (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه)، فصلنامه مطالعات جغرافیایی مناطق خشک، شماره 4، صص 52-35.
پاشازاده، مهدی؛ نظمفر، حسین؛ عزتپناه، بختیار (1397). نقش اماکن تاریخی- فرهنگی در توسعه گردشگری (مطالعه موردی: آرامگاه شمس تبریزی در شهر خوی)، فصلنامه جغرافیا (برنامهریزی منطقهای). دوره 9، شماره 1 (پیاپی 33)، صص 331-319.
پوررمضان، سودابه؛ هاشمیزهی، سودابه؛ جوان، فرهاد؛ نعیمآبادی، نازنین (1396). نقش هویت تاریخی اماکن گردشگری سیستان در توسعه اقتصادی نواحی روستایی (مورد مطالعه: روستاهای زهک)، فصلنامه جغرافیا (برنامهریزی منطقهای). دوره 8، شماره 1 (پیاپی 29)، صص 312-299.
حیدری چیانه، رحیم. صنوبر، ناصر. سعدلونیا، حسین.(1394). تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان شهر تبریز. نشریه پژوهش و برنامه ریزی شهری، سال ششم، شماره 22 پاییز 94 صص79 -94
شاطریان، محسن. حیدری سورشجانی، رسول. ورفی نژاد، ژیلا. (1398). مدلسازی تأثیرات گردشگری شهری بر کیفیت زندگی و شهر خلاق در شهر کرمانشاه. فصلنامه علمی، پژوهشی دانشگاه گلستان، سال نهم، شماره مسلسل سی و سوم، پاییز 1398 ، صفحات: 54 -51
فاطمی، عادل.(1394). برازش مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزار لیزرل. تهران، انتشارات ترمه، چاپ اول (1394) ص50-54
مرادی، علی. کرانی، کیومرث. (1399). بررسی رابطه بین آگاهی تاریخی و هویت ملی شهروندان (مطالعه موردی شهر کرمانشاه)، نشریه جامعه شناسی تاریخی، دورة 13، شمـارة 1 ، بهار و تابستان 1، صص 297-298.
نوری، غلامرضا. فتوحی، صمد. تقی زاده، زهرا.(1391). اولویت بندی قطب های گردشگری استان کرمانشاه براساس پتانسیل مناطق نمونه ی گردشگری با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره ی تاپسیس، جغرافیا و پایداری محیط، شماره 4، صص 78-75
حجتی، نگین؛ ذبیحی، حسین و سعیده زرآبادی، زهر السادات (1401)، واکاوی مفهوم توسعه شهری در گذر زمان و تبیین ابعاد و مولفههای آن، دوره 12، شماره 49، 51-36.
عظیمی آملی، جلال و جمع دار، اکبر (1395)، بازآفرینی بافتهای فرسوده شهری باتاکید بر الگوی حکمروایی خوب (نمونه موردی: محله ده ونک، منطقه 3 تهران)، دوره 6، شماره 25، 99-85.
Alisa, F. & Z. Ridho. (2020), “Sustainable Cultural Tourism Development: A Strategic For Revenue Generation In Local Communities”. Journal Of Economic And Tropical Life Science (Jetls), Vol. 4 No. 2,Pp 47-56.
Bagiouk‚S‚M. Sofianou‚E.(2020),“Historic Buildings And Urban Area Revitalisation Through Placemaking: A Case Study”, International Journal Of Novel Research In Civil Structural And Earth Sciences, Vol. 7, Issue 1, Pp 17-30
Beltramo.R‚ Peira.G‚ & Bonad.A (2021) “Creating A Tourism Destination Through Local Heritage: The Stakeholders’ Priorities In The Canavese Area (Northwest Italy) Land, 10, 260.Pp1-5 Https://Doi.Org/10.3390/Land10030260 (27)
Černikovaitė.M. Karazijienė.Z.(2020). “ City Brand Image Formation By Urban Heritage. Initiatives Management, Vol. 25, 2020, Special Issue, Pp. 29-31.
Chongbut, T. (2020). “Cultural Tourism Management For Sustainable Tourism In Krabi Province” Thailand. Http://Ithesis-Ir.Su.Ac.Th/Dspace/, Accessed On: 18.03.2021
Dinnie, K., Melewar, T.C., Seidenfuss, K. U., & Musa, G. (2010), “Nation Branding And Integrated Marketing Communications: An Asean Perspective”, International Marketing Review, Vol. 27(4), Pp. 388-403.
Duxbury, N., Cullen, C., & Pascual, J. (2012). “Cities, Culture And Sustainable Development. Cities, Cultural Policy And Governance”, (February), 73–86.
Doi.Org/10.4135/9781446254523.N5
Fuller, A. (2018). “Cultural And Heritage Tourism”. Ed-Tech Press, U.K., P.15
Giachino, C.، Pattanaro, G.; Bertoldi, B.; Bollani, L.; Bonadonna, A.(2021) “ Nature-Based Solutions And Their Potential To Attract The Young Generations”. Land Use Policy 2021, 101, 105176.
Gravari-B., M., Cominelli , F.,Condevaux, A., Jacquot, S., Conti, A. (2018).
Land 2021, 10, 260.
Https://Doi.Org/10.3390/Land10030260
Hanna, S., & Rowley, J. (2007). An Analysis Of Terminology Use In Place Branding. Place Branding And Public Diplomacy, 4, 61 –75
Lestari.B., Rifiani P.I., Ellyn W.E. (2020) “The Identification Of Historical Tourism Potential In The Re-Branding Of Kajoetangan Village, Advances In Economics, Business And Management Research, Volume 183 .PP.77-79
Lichro,M. Patterson,M. O’malle‚L. And O’leary‚L.(2018) “. Place Branding And Place Narratives. Handbook On Place Branding And Marketing.160-164.
Mori, K., & Yamashita, T. (2015).“Methodological Framework Of Sustainability Assessment In City Sustainability Index (Csi): A Concept Of Constraint And Maximisation Indicators”.
Habitat International, 45(P1), 10–14.
Https://Doi.Org/10.1016/J.Habitatint.2014.06.013
Pham.H.T.T., Pham.N.T, Sinh.T.T.T‚(2021) “ Local Marketing In Tourism Development: Case Stydy In Phu Tho Pronvince ”, Vietnam Journal Of Contemporary Issues In Business And Government .Vol. 27, No. 06, 2021 Https://Cibg.Org.Au/Doi: 10.47750/Cibg.2021.27.06.03517
Ponomarev.E‚ Pokka.E,And Anna Yudakova.A‚ (2021) “Effectiveness Of The Cluster Approach For Sustainable Development Of Small Historical Towns And Settlements Of The Republic Of Tatarst
” E3s Web Of Conferences 274, 10019 (2021)Pp1-4
Https://Doi.Org/10.1051/E3sconf/202127410019. 25
Popova،D،D. (2021) “Cultural Tourism Management – The Dynamic Cultural Heritage In A Business Perspective Varna Free University Chernorizets Hrabar” 23
Rezaei.M.M, Saadati.A.M , Sehat.H.(2020). “Effects Of Tourism-Led Urban Regeneration On The Historical Part Of Tehran, Iran. Wit Transactions On Ecology And The Environment, Vol 249, © 2020 Wit Press Doi:10.2495/SC200211
Šćitaroci, B., Mrđa, A. (2019). “ Cultural Urban Heritage: Development, Learning And Landscape Strategies. Springer; 1st Ed. 2019 Edition.
Unwto. “ International Tourism Highlights. 2019 Edition. Available Online: (Accessed On 2 November 2020). Doi/Pdf/10.18111/97892 84421152
Urošević.N, Grubišić.D (2020), “Economics Of Uniqueness In Croatian Historic Towns: Looking For New Urban Models, Management, Vol. 25, Special Issue, Pp. 143-157 Https://Doi.Org/10.30924/Mjcmi.25.S.11 (7)
Valérie. P‚ Louisa. A Stemmler.R‚(2020)“Where Tourists And Locals Meet? The Empowerment Of Local Culture Through The Integration Of The Tourist (Cultural Organizations In Anjos, Lisbon) .PP 2-5(15
Warnaby, G., & Medway, D. (2013).“What About The ‘Place’ In Place Marketing? Marketing Theory. 13(3) 345–363. Doi:10.1177/1470593113492992.