ایمانی جاجرمی، حسین، (1379)، درآمدی بر خصوصی سازی خدمات رسان شهری شهرداریها در ایران، فصلنامه مدیریت شهری، شماره 3، صفحات 70 تا 85.
برکپور، ناصر، گوهریپور، حامد، کریمی، مهدی(1389): ارزیابی عملکرد شهرداریها بر پایه سنجش میزان رضایت مردم از خدمات رسان شهری(نمونه موردی: مناطق 1 و 11 شهر تهران)، دو فصلنامه مدیریت شهری، شماره 25، صص 218-203.
حافظ نیا، محمدرضا (1393)، مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، چاپ شانزدهم زمستان 1393، انتشارات سمت، تهران
حبیب پور، کرم و صفری شالی، رضا(1394)، راهنمای جامع کاربرد SPSS در تحقیقات پیمایشی(تحلیل دادههای کمی)، انتشارات متفکران.
حکمت نیا، حسن، موسوی، میر نجف(1386): سنجش میزان و عوامل مؤثر بر رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری مطالعه موردی: شهر یزد، مجله جغرافیا و توسعه، شماره 9، ص181.
خدارحم بزی و عبدالهیپور حقیقی، ابوالفضل (1392)، شماره 1، سال 24 صفحات 201 تا 214،. تحلیل پراکنش مکانی خدمات رسان شهری بر مبنای خواست مردم: نمونه موردی: شهر استهبان، مجله جغرافیا و برنامهریزی محیطی، سال 24، پیاپی 49، شماره1، صفحات 201 – 214.
دارایی، ماهان و آناهیتا، ملکی (1387) روشهای مختلف اندازه گیری رضایت مشتری، ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، سال اول، شماره 3، 27- 32.
دواس، دی ای، (1389) « پیمایش در تحقیقات اجتماعی » ترجمه هوشنگ نایبی نشر نی چاپ اول 1376
رضایی، محمد رضا و رحیمی، اسمعیل، (1392)، بررسی علل تغییر کاربری اراضی در طرحهای تفصیلی شهری و تاثیر آن بر خدمات رسان شهری مطالعه موردی شهر مرودشت، مجله پژوهش و برنامهریزی شهری، سال چهارم، شماره 13، صفحات 77 تا 96.
رفیعیان، مجتبی و خدائی، زهرا، 1388، بررسی شاخصها و معیارهای موثر بر رضایتمندی شهروندان از فضاهای عمومیشهری، فصلنامه راهبرد، سال هیجدهم، شماره 53.
رهنورد، فرجالله، 1382، توانمدسازی کارکنان، گامی به سوی مشتریمداری، فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه، شماره 59، صص 28- 37.
ریاحی، بهفروز، (1381)، مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، تهران، جلد اول.
ساعی، علی(1387)، «روش تحقیق در علوم اجتماعی»، تهران، انتشارات سمت، چاپ دوم.
سلاجقه، سنجر و سیستانیخنامان، فاطمه، 1389، بررسی رابطه میان اخلاق کار و کیفیت خدمات در سازمانهای دولتی شهر کرمان، همایش ملی چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایرانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اصفهان.
سمیع زاده، رضا، (1389)، شهر الکترونیکی و مدیریت ارتباط با شهروند، ماهنامه تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطات، سال چهارم، شماره 38.
طاهریان، آمنه، 1386، عوامل موثر بر افزایش رضایتمندی کاربران کتابخانهها با تاکید بر کتابخانههای تخصصی، فصلنامه کتاب، شماره 70.
فیروزی، محمد علی، حیدری نیا، سعید، نظرپور دزکی، رضا و حسینی سیاهگلی، مهناز، (1393)، ارزیابی رضایتمندی شهر.ندان از خدمات رفاهی و امنیتی پارکهای شهری، نمونه موردی منطقه 6 اهواز، کنفرانس بین المللی نیارش شهر پایا.
مختاری موعغانی، علی (1388)، تجزیه و تحلیل رضایت مسافران از استقرار اتوبوسهای تندرو (BRT) در شهر تهران، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی – بازاریابی، دانشکده مدیریت، پردیس قم دانشگاه تهران، به راهنمایی دکتر سید محمد محمودی.
مرکز آمار ایران، گزیده سرشماری نفوس و مسکن استان لرستان، سال 1395.
منصور فر، کریم (1385) روشهای پیشرفته آماری همراه با برنامههای کامپیوتری، تهران، انتشارات دانشگاه تهران.
مومنی، منصور (1386)، تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS، تهران، انتشارات کتاب نو.
نژادجوادیپور، مهران، 1387، نوآوری و توسعه در ارائه خدمات به شهروندان با بهرهگیری از خدمات الکترونیک شهری، تهران، پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت سرآمدی و کیفیت و نخستین همایش ملی مدیریت نوآوری.
نژادجوادیپور، مهران، 1388، شناسایی، ارزیابی و تششریح جامع عوامل استراتزیک محیطی و سازمانی در توسعهی خدمات شهرداریهای الکترونیک مناطق تهران، فصلنامه مدیریت شهری، شماره 23، صفحات 29- 44.
الوانی، سید مهدی و بهفروز، ریاحی (1382)، طراحی شبکه حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی با استفاده از تکنیک شاخه و کرانه، فصلنامه امیرکبیر، شماره 54، 585- 578.
هاپسون، باریه، 1384، مدیریت خدمت: فرهنگ مشتریمداری، ترجمه دکتر مهدی ایراننژاد پاریزی، انتشارات نشر مدیران، تهران.
هاشمی، سید مناف و یحییپور، مهدی، 1390، اصول و مبانی مدیریت خدمات رسان شهری در شهرداری، انتشارات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، چاپ اول.
Adams, A.-M., Bashiru, M., & Abdulai, I. A. (2016). Customer Satisfaction in the Banking Industry in Ghana: A Case of GCB Bank Limited in Wa Municipality. Journal of Social Science Studies, 3(2), 217.
https://doi.org/10.5296/jsss.v3i2.9528
Almarshad, S. O. (2015). Municipal Awareness and Citizen Satisfaction : The Case of Northern Borders in Saudi Arabia. International Review of Management and Marketing, 5(2), 94–101.
Fecikova, I., 2004. An Index Method for Measurement of Satisfaction, The TQM Magazine, Volume 16, Number 1.
Galster, George. Hesser, Garry., 1981, Residential satisfaction: Compositional and Contextual Correlates, J. Environment and Behavior. Vol. 1.
Retial Management Associates 2002, Insuring Customer Satisfaction, R.M.A-A11 Rights Reserved. [on line]. [8 July 2004].
Treasury Board of Canada a Secretariat 2001, Quality Services Guide – Measuring Client Satisfaction, Canada.