آقایی، محمدعلی؛ احمدیان، وحید؛ جهازآتشی، اکبر. (1393). عوامل مؤثر بر ساختار سرمایه در شرکتهای کوچک و متوسط ایران. فصلنامه پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، شماره 6، صفحات 175-212.
ابوالعلایی، بهروز، (1388)، همترازی ساختار سازمانی با محیط کسبوکار، ماهنامه علمی پژوهشی تدبیر، شماره 208، ص 22.
اشکان مهر، میلاد. (1398). بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و تعهد سازمانی با سکوت سازمانی کارکنان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی. پایاننامه کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان.
افلاکی، شاهرخ. (1398). مدیریت بازار، تهران: کیومرث.
اقتداری، علی محمد.، (1398)، تئوریهای سازمان و مدیریت، چاپ دوم، نشر دیدار، تهران، ص 266.
آقاملایی، تیمور و زارع، شهرام و عابدینی، صدیقه. (1385). شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان. گامهای توسعه در آموزش پزشکی، مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی. دوره3، شماره 2: 85-78.
آماده، حمید و جعفرپور، محمود (1388)بررسی موانع و راهکارهای توسعة بانکداری الکترونیکی در بانکهای خصوصی کشور، پژوهشنامه ی مدیریت اجرایی، سال9، شماره2، صص 13-38.
پاک فر، کامران. 1398. کیفیت خدمات، کلیدی برای بازاریابی موفق. تهران: آوا
پرهیزگار، کاظم.، 1398، تئوریهای مدیریت، چاپ هشتم، انتشارات نشر دیدار، تهران، صفحه 17.
جدیدی، رحمت اله، معماری، فرشته، عنبری، زهره. (1392). تعیین ارتباط ساختار سازمانی با هوش سازمانی در بیمارستانهای آموزشی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک، شماره 77.
جعفری، مصطفی و فهیمی، امیرحسین. (1379). ابزارهای استراتژیک و فرهنگی مدیریت کیفیت فراگیر، انتشارات موسسه فرهنگی رسا.
جمعی از اساتید مدیریت، (1393)، شناخت نظام اداری و چگونگی تحول آن، چاپ سوم، انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی، تهران، ص 54.
جوهچ، م.، (1399)، تئوری سازمان (مدرن، نمادین- تفسیری و پست مدرن)، ترجمه حسن دانائی فرد، چاپ نهم، نشر افکار، تهران، صفحه 327.
حسن پور، احمد، (1392)، ساختارهای جدید سازمانی، مجله تدبیر، شماره 137، صفحه 48
حسنی، محمد، سامری، مریم (1389). بررسی اثربخشی سازمانی مدارس متوسطه ناحیه یک شهر ارومیه با استفاده از مدل پارسونز. مجله مدیریت فرهنگی، سال هشتم، شماره 21، 223- 201
حیدری، سمانه، اکبری، فیض اله، حسینی، سید مصطفی، پوررضا، ابوالقاسم، توفیقی، شهرام. (1392). طراحی نظام اطلاعاتی هماهنگ با ساختار سازمانی بیمارستانها، مجله دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی کرمان، شماره 1.
دسلر، گ.، (1397)، مبانی مدیریت، ترجمه داوود مدنی، تهران، انتشارات پیشرو، ص 100
دفت، ریچارد، ال. (1399). تئوری و طراحی سازمان، ترجمه دکتر پارسیان و اعرابی، جلد پنجم، چاپ چهاردهم، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
ذبیحی، محمدرضا، ابراهیمی پور، حسین، عارفی نیا، حسن . (1392). بررسی رابطه بین ابعاد ساختار سازمانی و ابعاد توانمندی روانشناختی در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، فصلنامه مدیریت پرستاری، سال دوم، شماره 1.
رابینز، استیفن پی، (1399)، تئوری سازمان (ساختار و طرح سازمانی)، ترجمه سید مهدی الوانی و حسن دانایی فرد، تهران، انتشارات صفار- اشراقی، چاپ نهم، صفحه 867-21
هیوز، آ.، (1398)، مدیریت دولتی نوین، ترجمه سیدمهدی الوانی و سهراب خلیلی شورینی و غلامرضا معمارزاده طهران، چاپ هفتم انتشارات مروارید، تهران، صفحات 36- 10.
Altinay, L; Wang, C. L. (2021). The influence of an entrepreneur’s sociocul turalcharacteristics on the entrepreneurial orientation of small firms, Journal of Small Business & Enterprise Development, Vol. 18 No. 4.
Anote chanopas, Donyaprueth krairit, do ba khang. (2016).Managing information technology infrastructure: a new flexibility framework, management research new, vol.29, No.10.
Balochian, Farshad, Jaber Ansari, Mohammad Reza, Balochian, Saeed, parhizkari, Jafar. (2012). Evaluating the relationship between information technology and organizational structure, Advances in Information Technology and Management (AITM), Vol. 1, No. 3.
Bradley RB. (2016). analyzing service quality: The case of post-graduate Chinese students. Available from: URL: http:/www.leeds.ac.
Catto،R، (2019).The smart manager.F.A.Q.
Child, j., (2016), organization structure and strategies of control, Education Magazine, 3 (4), 23-38
R.M & March.J.G, (2017), abehavioral theory of the firms, prentice hall, upper, saddle river, NJ, 151
Detlor, Brian. (2020). Information Management, International Journal of Management, and Journalhomepage: elsevier.com/locate/ijinfomgt.
Evgenia Bitsani, Androniki Kavoura. (2021).Organizational networks, migration, and interculturalrelations in Trieste, Italy, International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 5 Iss: 1.