اسماعیلپور، رضا، قاسمنژاد، میثم .(1397). توسعه الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکتهای بیمه، مدیریت بازرگانی، 10(1)، 48-31.
ﺧﺎﻧﻠﺮی، اﻣﻴﺮ، دﻋﺎﻳﻲاﺳﻜﻮﻳﻲ، ﻣﻬﺸﺎداﻟﺴﺎدات .(1394). ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺑﻪ ﺑﺎزﮔﺸﺖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن از دﺳﺖ رﻓﺘﻪ در ﺷﺮﻛﺖﻫﺎی ﺑﻴﻤﻪ، ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﺔ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ، 7(2)، 426-407.
جداری سفیدگری،ایوب، فخیمی آذر،سیروس ،فاریابی ،محمد،علوی متین،یعقوب،(1401)،ارائه الگوی بین المللی شدن صنایع کوچک و متوسط با نوآوری بازاریابی، فصلنامه جغرافیا(برنامه ریزی منطقه ای) ،12(3)،553-540
خورشیدی، غلامحسین، مقدمی، صابر .(1382). تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی، پژوهشنامه بازرگانی، فصلنامه شماره 73.
رعنایی، وحید، دادیپور، سکینه، داوودی، حسین، پیلهور، زهرا .(1399). اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه بازاریابی اجتماعی در ترویج رفتارهای تغذیهای سالم: یک مطالعه مروری نظاممند، مجله آموزش و سلامت جامعه، 7(2)، 143-136.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس، حجازی، الهه .(1399). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، انتشارات آگه.چاپ 36
شیرازی، حسین .(1398). بهرهگیری از رهیافت بازاریابی اجتماعی در سیاستگذاری عمومی. مجله سیاست، شماره 52، 1043-1061.
ططری، احسان، احسانی، محمد، کوزه چیان، هاشم، نوروزی سید حسینی، رسول، (1398)، طراحی مدل الزامات پیادهسازی بازاریابی اجتماعی در ورزشهای تفریحی کشور با استفاده از نظریة دادهبنیاد، مطالعات مدیریت ورزشی، دوره 11، شماره 53، 58-33.
ﻋﺒﺎﺳﻲ، ﻓﺎﻃﻤﻪ و ﻧﻈﺮی، ﻣﺤﺴﻦ .(1396). ﺑﺮرﺳﻲ رﻗﺎﺑﺖ و ﺗﻤﺮﻛﺰ در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﻴﻤﻪ و ﺗﻌﻴﻴﻦ اﺳـﺘﺮاﺗﮋیهای رﻗﺎﺑﺘﻲ ﻣﻨﺎﺳﺐ، ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﺔ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ، 9(3)، 660-641.
فرشیدپور،علیرضا،عیوضی حشمت،علی اصغر،ثانوی فرد،رسول، شرفی،وحید،(1400) تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک،فصلنامه جغرافیا(برنامه ریزی منطقه ای) ،11 (4)، 552-537
هوشمندینیا، شهرزاد، زمانی، محسن .(1395). بازاریابی اجتماعی، تهران: انتشارات شکیب، چاپ اول.
لویمی، مهدی، پاسبان، محمد، فخیمی آذ، سیروس، بهلولی، نادر(1401)، تحلیل داده های گمرکی و طراحی مدل ارزیابی ریسک با تاکید بر اثر اقلیم گرم و مرطوب در گمرکات استان خوزستان،12(2)،661-644
Adcock, D., Halborg, A. & Ross, C. (2001). Marketing Principles and Practice, 4th Edition.
Andreasen A. (2017), Marketing social marketing in the social change marketplace. J PP&M. 2002;21(1):3–13.
Anderson, A. (1995). Marketing social change: Changing behavior to promote health, Social Development, and the Environment, San Francisco: Jossey-Bass.
Antric, T., McKie, D. & Toledano, M. (2019). Soul searching: Public relations, reputation and social marketing in an age of interdisciplinarity, Public Relations Review, 45(5).
Blair-Stevens, T., Cork, S., (2008). Who wants to eat in a toilet? A social marketing approach to breast-feeding in public places and at work. J. Fam. Health Care 18, 167–170.
Burchell, K. Rettie, R, Patel, K, (2013). Marketing social norms: social marketing and the “social norm approach. J. Consum. Behav. 12 (1), 1–9.
Chandy, K. T., Balakrishman, T. R., Kantawalla, J. M., Mohan, K., Sen, N. P., Gupta, S. S., et al. (1965). Proposals for family planning promotion: A marketing plan. Studies in Family Planning, 1(6), 7–12.
Cheng, H., Kotler, P., & Lee, N. (2011). Social marketing for public health: Global trends and success stories. Sudbury, MA: Jones & Bartlett Learning.
Cheng, C.H. & Lin, Y. (2002). Evaluating the best mail battle tank using fuzzy decision theory with linguistic criteria evaluation, European Journal of Operational Research, 142, 147.
Cheung, M.L., Pires, G., Rosenberger, P., Leung, W. & Ting, H. (2020). Investigating the role of social media marketing on value co-creation and engagement: An empirical study in China and Hong Kong, Australasian Marketing Journal (AMJ).
Dann, S. (2010) “Redefining Social Marketing with Contemporary Commercial Marketing Definitions”, Journal of Business Research, 63: 147-153.
Dibb, S., & Carrigan, M. (2013). Social marketing transformed: Kotler, Polonsky and Hastings reflect on social marketing in a period of social change. European Journal of Marketing, 47(9), 1376–1398.
Donovan, R. J., & Henley, N. (2003). Social marketing: Principles and practice. Melbourne, Australia: IP communications.
Duffy, S., van Esch, P. & Yousef, M. (2020). Increasing parental leave uptake: A systems social marketing approach, Australasian Marketing Journal.
Dwivedi, Y.K., Ismagilova, E., Hughes, L. et al, (2020). Setting the future of digital and social media marketing research: Perspectives and research propositions, International Journal of Information Management.
Englund, T.R., Zhou, M., Duffey, K. & Kraak, V. (2020). A Qualitative Study to Understand Stakeholders’ Views About the Fruits & Veggies (FNV) Social Marketing Campaign to Promote Fruit and Vegetable Consumption in the United States, Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics.
French, J., & Gordon, R. (2015). Strategic social marketing. London, UK: SAGE Publications.
Green, P. E., & Srinivasan, V. (1990). Conjoint analysis in marketing: New developments with implications for research and practice. Journal of Marketing, 54(4), 3–19.
Guadagni, P. M., & Little, J. D. C. (1983). A logit model of brand choice calibrated on scanner data. Marketing Science, 2(3), 203–238.
Howard, J. A., & Sheth, J. N. (1969). The theory of buyer behavior. New York: Wiley.
Kemper, J.A, Ballantine, P.W. (2017). Socio-technical transitions and institutional change: addressing obesity through macro-social marketing. J. Macromarket. 37 (4), 381–392
Kohli, A.K. & Haenlein, M. (2020). Factors affecting the study of important marketing issues: Implications and recommendations, International Journal of Research in Marketing.
Kotler, P. & Armstrong, G. (2020). Principles of Marketing, 17th Edition.
Kotler, P., Kartajaya, H. & Setiawan, I. (2016). Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
Kotler, P., & Zaltman, G. (1971). Social marketing: An approach to planned social change. Journal of Marketing, 3–12
Lee NR, & Kotler P.(2016). Social Marketing: Changing Behaviors for Good. Thousand Oaks, CA: SAGE.
Lee, N., & Kotler, P. (2011). Social marketing: influencing behaviors for good (4th ed.). Thousand Oaks, CA: SAGE Publications.
Lefebvre, R.C., (2013). Social Marketing and Social change: Strategies and Tools for Improving Health, Well-Being, and The Environment. John Wiley and Sons, San Francisco.
McKenzie-Mohr, D., Schultz, P.W, (2014). Choosing effective behavior change tools. Soc. Mar. Q.20 (1), 35–46.
Morgan, W. (2017). Social marketing definition. 7 November Retrieved 28 March, 2018 fromhttps:// isma. memberclicks.net/index. php? option=com_content&view=article&id=84: social-marketing-definition & catid= 28: front-page#. XIhiCCgzaUk.
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Berry, L. L. (1985). A conceptual model of service quality and its implications for future research. Journal of Marketing, 49(4), 41–50.
Rust, R. T., Lemon, K. N., & Zeithaml, V. A. (2004). Return on marketing: Using customer equity to focus marketing strategy. Journal of Marketing, 68(1), 109–127.
Schuster, L., Kubacki, K, Rundle-Thiele, S., (2016). Community-based social marketing: effects on social norms. J. Social Market. 6 (2), 193–210.
Smith, B. (2012). American politics and social marketing: A candid conversation with Philip Kotler and Bill Novelli. Social Marketing Quarterly, 18(1), 3–8
Srivastava, R. K., Shervani, T. A., & Fahey, L. (1998). Market-based assets and shareholder value: A framework for analysis. Journal of Marketing, 62(1), 2–18.
Strauss, A. & Corbin, J. (1994). Grounded theory methodology: an overview, in Denzin, N. and Lincoln, Y. (Eds), Handbook of Qualitative research, N.P: Sage publications.
Tkaczynski, A., Rundle-Thiele, S. & Truong, D. (2020). Influencing tourists' pro-environmental behaviours: A social marketing application, Tourism Management Perspectives, 36.
Truong, V.D., Saunders, S.G., Dong, X.D, (2019). Systems social marketing: a critical appraisal. J. Social Market. 9 (2), 180–20.
Tuli, K. R., Kohli, A. K., & Bharadwaj, S. G. (2007). Rethinking customer solutions: From product bundles to relational processes. Journal of Marketing, 71(3), 1–17.
Van Esch, P, (2017). Social Marketing: A Rough Guide. Marketing Science Press, Philadelphia.
Van Esch, P., Tsartsidze, D., Van Esch, L.J., (2014). Mass media social marketing campaigns: a practitioner’s perspective. Int. J. Market. Stud. 6 (5), 40–51.
Xia Y, Deshpande & S, Bonates T. (2016), Effectiveness of Social Marketing Interventions to Promote Physical Activity among Adults: A Systematic Review, J Phys Act Health.; 13(11):1263- 1274.