محمدبیگی، ابوالفضل؛ محمدصالحی، نرگس و گل، محمدعلی (1393)، روایی و پایایی ابزارها و روشهای مختلف اندازهگیری آنها در پژوهشهای کاربردی در سلامت، جلو 13، شماره 12، ص 1170-1153.
حبیبی، حمیدرضا (1390)، استفاده از جمع سپاری برای تجاری سازی ایدهها، محصولات و خدمات درکسب وکارها، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران
زرندی، سعید، افشارپور، محسن، عساکره سجاد (1394)، مطالعهی تطبیقی مدلهای کسب وکار پلتفرمهای برتر تأمین مالی جمعی در جهان، فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 3 (2): 150-127
شفیعی، ساناز (1396)، عوامل مؤثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمع سپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ مطالعة موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 2 (25): 134-115
عنصری، هاله (1392)، طراحی نظام جمع سپاری مدیریت دانش مشتری، دانشگاه الزهرا (س)، دانشکده اقتصاد و حسابداری
موسوی نژادیان، سنا (1396)، روشی برای بهبود کیفیت در سکوهای جمعسپاری، دانشگاه علم و فرهنگ تهران، دانشکده فنی و مهندسی
وزیری تبار، مهری (1395)، شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی جمع سپاری در صنعت بیمه در زمینه طراحی محصول، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری
Ales, L., Cho, S. H., & Körpeoğlu, E. (2019). Innovation and crowdsourcing contests. In Sharing Economy (pp. 379-406). Springer, Cham.
Bailey, D., Pitelis, C., & Tomlinson, P. R. (2019). Strategic management and regional industrial strategy: cross fertilisation to mutual advantage. Regional Studies.
Dahlberg, T., Hokkanen, P., & Newman, M. (2016). How Business Strategy and Technology Impact the Role and the Tasks of CIOs: An Evolutionary Model. International Journal of IT/Business Alignment and Governance (IJITBAG), 7(1), 1-19.
Dyson, R. G., (2004), Strategic development and SWOT analysis at the University of Warwick, European Journal of Operational Research, (152), pp. 631–640.
Freedman, David M; & Nutting، Matthew.R. (2015). Equity crowdfunding for investor. New Jersey: Wiley
Goldman, J. P., Clematide, S., Avanzi, M., & Tandler, R. (2018). Strategies and Challenges for Crowdsourcing Regional Dialect Perception Data for Swiss German and Swiss French. In Proceedings of the Eleventh International Conference on Language Resources and Evaluation (LREC-2018).
Gowdy, H., A. Hildebrand, et al. (2009). "Convergence: How five trends will reshape the social sector." The James Irvine Foundation
Kohler, T., & Chesbrough, H. (2019). From collaborative community to competitive market: the quest to build a crowdsourcing platform for social innovation. R&D Management, 49(3), 356-368.
Nguyen, A. T., Lease, M., & Wallace, B. C. (2019). Explainable Modeling of Annotations in Crowdsourcing.
Pollok, P., Lüttgens, D., & Piller, F. T. (2019). Attracting solutions in crowdsourcing contests: The role of knowledge distance, identity disclosure, and seeker status. Research Policy, 48(1), 98-114.
Sevkli. M., A. Oztekin., O. Uysal., G.Torlak., A. Turkyilmaz., D. Delen. (2012). Development of a fuzzy ANP based SWOT analysis for the airline industry in Turkey Expert Systems with Applications, Volume 39, Issue 1, January 2012, Pages 14-24
Sharma, A., Valo, R., Kalúz, M., Paulen, R., & Fikar, M. (2018). Experimental validation and comparison of time-optimal and industrial strategy for membrane separation process. IFAC-PapersOnLine, 51(2), 741-746.
Singh, J. (2016). Communist party in Punjab a study of its organization ideology strategy and support structure.
Zavadskas. E.K., Z. TURSKIS, J. TAMOSAITIENE. (2011). Selection of construction enterprises management strategy based on the SWOT and multi-criteria analysis. Archives of Civil and Mechanical Engineering, Volume 11, Issue 4, 2011, Pages 1063-1082.